

Etter dette dro vi ut til Hellestø for å lufte alle hundene. Her er Cora og Embla i typisk lek. Jentene trodde det var slåsskamp, men det er bare litt høylydt leking!
I de værste raptusene synes Zita det blir litt mye - hun er så rolig og for gammel til slikt tull - da er det bedre å sette seg ned ved de små jentene og vente på litt mer kos:-)
Ellers så har jeg atså vært på IKEA og kjøpt en sånn krypetunnel for unger som jeg tenker å bruke som AG-tunnel i hagen. Den er litt lett og kort, men kan sikkert festes i bakken på et vis. I tillegg kjøpte jeg tynne gardinstenger på salg der (15 kr stk) som blir fine slalompinner for trening utenom å gå opp på banen. Kan ikke klage på været heller - så nå er det bare å komme seg ut å trene! Kanskje vi rekker litt før vi skal på "Karin-kurset" i kveld?
Nå ble jeg helt dåååååårlig ved synet av lammene!! Gu'bedre meg så nyyyyydelig!! :-)
SvarSlettAlltid kjekt med besøk:) Godt nokon kjem og minner oss på at dei er søte og ikkje berre masse ekstra arbeid:P Og det nydeliga veret me hadde på stranda, nei no er våren her og det er DEILIG!
SvarSlettDenne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
SvarSlettJa de var jo så søte, men skjønner godt at det er jobb med de og - det er jo sånn med "tanter" - får bare kosen, ikke jobben :D
SvarSlett