Jamen på tide å skrive litt her inne igjen. Skjer jo stadig litt, men ikke alltid så flink å skrive her inne lenger… :(
Først må jeg jo få lov å gratulere lille-tutta med 3 års dagen i dag! Plutselig! Har jamen gått fort.
Litt mimring:
Her er Cora på flyturen på vei hjem til oss 12.12.08.
Var kjempetøff allerede fra første kvelden!
Første tur på Hellestø - 10 uker gammel:
Første året var hun og jeg på mange kurs; bl.a. valpekurs, sporkurs, hverdagslydighet og på 1 årsdagen hennes var vi på helgekurs i Agility:
Med ekstra godbitbelønning på bursdagen selvfølgelig :)
På to-årsdagen hennes var vi på ferie, men hun fikk god pleie og oppmerksomhet hos Monica og Gibson, og hun la til og med inn bursdagsblogg for oss :)
Legger inn noen bilder jeg stjal fra Monica fra Coras ferie på Tjensvoll:
Det siste året har det stort sett vært rally-lydighet som trening – utover vanlige turer. Legger inn en siste serie med bilder fra Hellestø på fredag med Frost og India, og Melsheia på søndag med Embla. Var på Hellestø på onsdagen og, da med Gibson – som dere kjenner, Nova (8 år) og Mily (8 mpneder) (2 cocker spanieler) og Kenzo – en eurasier på 5 år, men da ble det lite bilder, men herlig tur for det.
Hellestø i høstsol:
Litt snusing mens vi venter på alle skal komme
Step away, boy, min pinne! Ja da, masa!
Så Melsheia:
(sjekk trekkstilen – lavt tyngdepunkt og kraft FRAAAM!) Glad jeg hadde henne i magebelte med strikk-lenke på!
En liten pust på veien hjem for en liten fotoseanse – ikke spesielt populært blant hundene det – tar jo så lang tid!
Se så fin stemning det var ved Bråsteinvannet da:
Ser jo ut som hun sitter og nyter utsikten, men egentlig var det en flokk med ender til venstre her som hun siklet på :)
Ganske så fint langs turløypa og, da:
I dag skal fine jenta og jeg trene litt rally igjen. Tror det er bedre enn all annen feiring for henne. Håper vi blir en liten gjeng. Så vanker det nok en god snacksy matbit når vi er ferdige der.
Både Cora og jeg takker for alle kjekke opplevelser vi har delt med gode 2- og 4-beinte venner vi har fått i løpet av de siste tre årene!