mandag 17. oktober 2011

3 år!!!!

Cora---flyJamen på tide å skrive litt her inne igjen. Skjer jo stadig litt, men ikke alltid så flink å skrive her inne lenger… :(

Først må jeg jo få lov å gratulere lille-tutta med 3 års dagen i dag! Plutselig! Har jamen gått fort.

Litt mimring:

Her er Cora på flyturen på vei hjem til oss 12.12.08.

 

IMG_1293  IMG_1296

Var kjempetøff allerede fra første kvelden!

Første tur på Hellestø  - 10 uker gammel:

Cora-på-strand

Første året var hun og jeg på mange kurs; bl.a. valpekurs, sporkurs, hverdagslydighet og på 1 årsdagen hennes var vi på helgekurs i Agility:

 Finish Cora-mone3

Cora-balanse-3

he-he-klarte-det

Med ekstra godbitbelønning på bursdagen selvfølgelig :)

På to-årsdagen hennes var vi på ferie, men hun fikk god pleie og oppmerksomhet hos Monica og Gibson, og hun la til og med inn bursdagsblogg for oss :)

Legger inn noen bilder jeg stjal fra Monica fra Coras ferie på Tjensvoll:

image

image

  image

image

Det siste året har det stort sett vært rally-lydighet som trening – utover vanlige turer. Legger inn en siste serie med bilder fra Hellestø på fredag med Frost og India, og Melsheia på søndag med Embla. Var på Hellestø på onsdagen og, da med Gibson – som dere kjenner, Nova (8 år) og Mily (8 mpneder) (2 cocker spanieler) og Kenzo – en eurasier på 5 år, men da ble det lite bilder, men herlig tur for det.

Hellestø i høstsol:

IMG_2841

Litt snusing mens vi venter på alle skal komme

 IMG_2850IMG_2842 IMG_2845 IMG_2855
Lykke!

IMG_2849

IMG_2847 IMG_2848   Step away, boy, min pinne! Ja da, masa!

Så Melsheia:

 IMG_2866Kommer du eller?

 IMG_2867 Jamen – så få opp farta da!

(sjekk trekkstilen – lavt tyngdepunkt og kraft FRAAAM!) Glad jeg hadde henne i magebelte med strikk-lenke på!

IMG_2870 Søteste Embla!

IMG_2868

IMG_2869

En liten pust på veien hjem for en liten fotoseanse – ikke spesielt populært blant hundene det – tar jo så lang tid!

Se så fin stemning det var ved Bråsteinvannet da:

IMG_2864 IMG_2862Ser jo ut som hun sitter og nyter utsikten, men egentlig var det en flokk med ender til venstre her som hun siklet på :)

Ganske så fint langs turløypa og, da:

IMG_2875

I dag skal fine jenta og jeg trene litt rally igjen. Tror det er bedre enn all annen feiring for henne. Håper vi blir en liten gjeng. Så vanker det nok en god snacksy matbit når vi er ferdige der.

IMG_2863

Både Cora og jeg takker for alle kjekke opplevelser vi har delt med gode 2- og 4-beinte venner vi har fått i løpet av de siste tre årene!