Her fra den siste turen på Hellestø - 1 time med lek og moro tar på!
Ellers har det blitt begrenset med turer - eller vi går jo turer men i bånd siden løpetida ikke er over enda. Det er vinterferi fra kurset vårt og -og siden vi hadde to uker til rådighet fikk vi i lekse å lære inn et "sirkusnummer" til neste kurskveld. Vi er godt i gang - både et par med rockering og 8-tall - og så prøver jeg å få til å stå på to uten å hoppe - det er vel det vanskeligste. Hun er ganske festlig - for når vi begynner med trening - tror hun at hun skal vise alle triksene sine - danse - hi-five, sitte, ligge og lukke skuffer/dører! Begynner å skjønne de nye kommandoene som legges på, men av og til ser hun ut som et ? og begynner altså med et av de "gamle" - ha-ha Men det er god trening når hun ikke får løpt skikkelig fra seg!
tirsdag 23. februar 2010
Skitur!
Her er det jo enda masse snø og is - og i går kapitulerte jeg og kjøpte ski! Stein har og kjøpt nye - det er bedre å bruke snøen enn å bare klage over den - selv om den godt kan gå bort nå! Uansett - ungene har jo vinterferie - og trenger litt aktivisering - som vi voksne - og ikke minst Cora. Hun elsker å springe når det er løs snø - ikke så kult med "hard" snø. Etter middag i dag heiv vi oss derfor i bilen og kjørte til Melsheia - et turområde mindre enn ti minutters kjøretur unna. Det var en del folk, men ikke ille -og det var flere løyper gått opp - og det er lys der og - så selv om det blir litt seint på dagen er det fullt mulig å legge flere turer opp dit. Ikke avskremt, altså. Cora drar som en liten helt, og nå ligger hun under teppe i sofen - ganske utslitt :-)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar