onsdag 17. februar 2010

Utfordringen

Cecilie og Frost ga oss en utfordring -
1. Gå inn på mappa "Mine bilder"
2. Velg den 4. eller 7. mappa.
3. Finn frem det 4. eller 7. bildet.
4. Sett inn bildet i et innlegg og skriv litt om det.
5. Utfordre 5 nye, legg ut en link til de du utfordrer og gi beskjed til dem.

Her er vårt bidrag. Og ja det ble helt nesten selvfølgelig et hundebilde! Bildet er tatt den dagen Cora kom hjem til oss - dette er vel kun et par timer etter hun kom i hus- dvs i halv elleve tida på kvelden 12.12.08. Hun var slettes ikke trøtt her - men 2 minutter etterpå sloknet hun fullstendig - en lang dag og en lang reise fra Stockholm - for ikke å snakke om alt det ukjente! Men du ser på tøtta at hun ikke ser spesielt skremt ut!


Ellers er hun ei uke ut i sin 3. løpetid - og nå går det utover knær, stoler, vegger - og stort sett alt som står i ro. Vi var jo litt bekymret for at vi kom til å leve i konstant løpetid modus, for de to første kom med 3,5 måneders mellomrom - men nå er det ca 6 måneder siden - det kan vi leve med.

Vi var på kurs på mandag, og terpet mer på bli, passering og å gå pent i bånd - og så litt target. Vi har kjøpt targetstick - og den skjønte hun ganske kjapt. Target er egentlig ganske enkelt å trene synes både jeg og hun. I kveld skal vi rundt Stokkelandsvannet med Embla - gå pent i bånd SAMMEN med andre hunder må også trenes inn :-)

Ellers må jeg jo få ta med en liten oppdatering på målene mine. De jeg satte for Cora er jo påbegynt - så var det mine personlige...Treningen - tja - kunne vært bedre, men er i gang igjen etter jul. Var på en i går - og skal faktisk ha ei økt på søndag - har satt meg på ei liste på senteret - så må jo nesten karre meg av gårde da! Jobben; Ja - bedre struktur og organisering - til og med ei uke på kurs for å håndtere kreative, men styrte prosesser - kjempenyttig i mange sammenhenger - så det skal jeg og bruke på å få styrt heimen bedre - men de er og blitt flinkere - men der må jeg si at det har de gjort mest på egenhånd, så der slapp jeg billig unna :-D Alt i alt synes jeg året har begynt riktig så godt - litt lei snø og is nå, men det betyr jo at vi har våren og sommeren å se FRAM til!

Utfordringen går videre til;
Elisabeth, Patrick og Dixie
Gunn og Embla
Monica og Gibson
Kari Anne og Ayla
Lene og Azarel

6 kommentarer:

  1. Hei du!!

    Jeg er dessverre skikkelig kjip når det gjelder utfordringer; jeg tar ikke i mot eller sender videre.. Selv om jeg syns det er artig å lese når andre tar imot utfordringer ;-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for ein kjekk tur idag! Embla har nok anstrengt seg med selvbeherskelse idag ja, for ho har inntatt vannrett stilling etter ho kom heim:)
    Utfordringa skal eg ta må berre ha tid ein dag:)

    Og me ser fram til neste tur, sjølv om mi er ferdig med løpetida er me sjølvsagt bandstøtte under Cora si:D

    SvarSlett
  3. Kari Anne; Det er lov det :-) Hpåer du hadde det kjekt på stempelkurset i går ;-)

    Gunn; Takk lige så - kjekt at dere "holder ut" med oss litt til :D

    SvarSlett
  4. Eg lærte masse på kurset, faktisk! :-)

    Og eg måtte inn på Mine Bilder for å sjå kva bilde eg eventuelt skulle ha lagt ut og skrive om, og fant ut at det er like greit eg ikkje tok den utfordringa... ;-)

    SvarSlett
  5. He-he - nå blei jeg HVERTFALL spent! ;-)

    SvarSlett
  6. Sånn nå har jeg endelig oppdatert bloggen igjen og tatt imot utfordringen din:)
    Hvordan går det med dere da?
    Har glemt å spørre hvordan det gikk med spillet du låner, tar hun det?

    SvarSlett