Her fra den siste turen på Hellestø - 1 time med lek og moro tar på!
Ellers har det blitt begrenset med turer - eller vi går jo turer men i bånd siden løpetida ikke er over enda. Det er vinterferi fra kurset vårt og -og siden vi hadde to uker til rådighet fikk vi i lekse å lære inn et "sirkusnummer" til neste kurskveld. Vi er godt i gang - både et par med rockering og 8-tall - og så prøver jeg å få til å stå på to uten å hoppe - det er vel det vanskeligste. Hun er ganske festlig - for når vi begynner med trening - tror hun at hun skal vise alle triksene sine - danse - hi-five, sitte, ligge og lukke skuffer/dører! Begynner å skjønne de nye kommandoene som legges på, men av og til ser hun ut som et ? og begynner altså med et av de "gamle" - ha-ha Men det er god trening når hun ikke får løpt skikkelig fra seg!
Viser innlegg med etiketten Ski. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Ski. Vis alle innlegg
tirsdag 23. februar 2010
Skitur!
Her er det jo enda masse snø og is - og i går kapitulerte jeg og kjøpte ski! Stein har og kjøpt nye - det er bedre å bruke snøen enn å bare klage over den - selv om den godt kan gå bort nå! Uansett - ungene har jo vinterferie - og trenger litt aktivisering - som vi voksne - og ikke minst Cora. Hun elsker å springe når det er løs snø - ikke så kult med "hard" snø. Etter middag i dag heiv vi oss derfor i bilen og kjørte til Melsheia - et turområde mindre enn ti minutters kjøretur unna. Det var en del folk, men ikke ille -og det var flere løyper gått opp - og det er lys der og - så selv om det blir litt seint på dagen er det fullt mulig å legge flere turer opp dit. Ikke avskremt, altså. Cora drar som en liten helt, og nå ligger hun under teppe i sofen - ganske utslitt :-)
Abonner på:
Innlegg (Atom)
