søndag 6. desember 2009

Gratulerer til Kari Anne

Kari Anne gjettet gåten i går og som lovet skal jeg gjøre ekstra stas på henne her inne :-) Sjekk ut bloggen hennes . Kari Anne var instruktør - en veldig givende så dann, på Valpekurset vi gikk på i regi av Fokus Hundeskole. Hun driver med mye innen hund og hundesport, men det siste nå er at hun klarte kravene i klasse 2 Rallylydiget. Hun har en flott Rottweillertispe - Ayla - og deres hverdag og mange nyttige tips får dere på sidene hennes!

Legger inn en ny gåte også jeg, når jeg først er her;

Foruten at de selvsagt er å finne i samme ordbok, hva annet binder disse ordene sammen og gjør dem til en helt spesiell gruppe?

Flor - lime - Irak - rep - alle - mot - senga

Lykke til!

Vi har nettopp vært i HUndeskogen med Gibson, og "tante Mira" var og med i dag - så ekstra kjekt. Cora fikk rast fra seg, så nå sover hun. Vi fikk trent litt på burleken med buret i bilen - ikke helt der enda, men buret her inne funker fint! Litt båndtrening på siste del av turen, og kom-sitt på stuegulvet før vi gikk. Viktig å gjøre leksene før kurset i morgen:-).
Kakemennene er ferdig pyntet, men det ble dårlig med husvask - håndballkampene var kjekkere - og så strikker jeg genser til Odin (Pinschergutt) og vognteppe til "Lindis" sin gutt (fra Pinscherforumet). Alt er kjekkere enn å vaske hus! Nå er det middag - vi snakkes!

7 kommentarer:

  1. Takk for turen :-)
    Jeg vet svaret, men siden jeg er ofte innom og leser på forumet skal jeg ikke stjele sjangsen fra noen andre. Du må komme på noen selv også så jeg også kan gjette...hihi
    Jeg leste en gåte på en annen blogg. Vanskelig syntes jeg.
    Først er den blå,
    så deler du den i 2,
    da blir den rød,
    så deler du den i 2 en gang til, å da blir den grønn...
    Hva er dette?!

    SvarSlett
  2. Jeg måtte jukse på denne, og jeg tror ikke jeg ville funnet svaret uten. :-)

    SvarSlett
  3. Jamen da kan du si svaret da, Kari Anne - hvis det er Monica sin altså. Som sagt fasiten er på Pinscher forumet :-)

    Skal prøve å komme opp med noen selv, krever litt mer innsats, men...

    SvarSlett
  4. Gerd Marit: Fant du min også inne på forumet? jeg fant den på en annen blogg

    SvarSlett
  5. Nei - den har jeg ikke funnet...og vet ikke svaret heller...

    SvarSlett
  6. Hmm.. den syns jeg var litt feig, for da er det VERDIEN av tingen man deler i to. :-P

    SvarSlett