Legger inn en ny gåte også jeg, når jeg først er her;
Foruten at de selvsagt er å finne i samme ordbok, hva annet binder disse ordene sammen og gjør dem til en helt spesiell gruppe?
Flor - lime - Irak - rep - alle - mot - senga
Lykke til!
Flor - lime - Irak - rep - alle - mot - senga
Lykke til!
Vi har nettopp vært i HUndeskogen med Gibson, og "tante Mira" var og med i dag - så ekstra kjekt. Cora fikk rast fra seg, så nå sover hun. Vi fikk trent litt på burleken med buret i bilen - ikke helt der enda, men buret her inne funker fint! Litt båndtrening på siste del av turen, og kom-sitt på stuegulvet før vi gikk. Viktig å gjøre leksene før kurset i morgen:-).
Kakemennene er ferdig pyntet, men det ble dårlig med husvask - håndballkampene var kjekkere - og så strikker jeg genser til Odin (Pinschergutt) og vognteppe til "Lindis" sin gutt (fra Pinscherforumet). Alt er kjekkere enn å vaske hus! Nå er det middag - vi snakkes!
Kakemennene er ferdig pyntet, men det ble dårlig med husvask - håndballkampene var kjekkere - og så strikker jeg genser til Odin (Pinschergutt) og vognteppe til "Lindis" sin gutt (fra Pinscherforumet). Alt er kjekkere enn å vaske hus! Nå er det middag - vi snakkes!
Takk for turen :-)
SvarSlettJeg vet svaret, men siden jeg er ofte innom og leser på forumet skal jeg ikke stjele sjangsen fra noen andre. Du må komme på noen selv også så jeg også kan gjette...hihi
Jeg leste en gåte på en annen blogg. Vanskelig syntes jeg.
Først er den blå,
så deler du den i 2,
da blir den rød,
så deler du den i 2 en gang til, å da blir den grønn...
Hva er dette?!
Jeg måtte jukse på denne, og jeg tror ikke jeg ville funnet svaret uten. :-)
SvarSlettJamen da kan du si svaret da, Kari Anne - hvis det er Monica sin altså. Som sagt fasiten er på Pinscher forumet :-)
SvarSlettSkal prøve å komme opp med noen selv, krever litt mer innsats, men...
Gerd Marit: Fant du min også inne på forumet? jeg fant den på en annen blogg
SvarSlettNei - den har jeg ikke funnet...og vet ikke svaret heller...
SvarSlett200 lappen =)
SvarSlettHmm.. den syns jeg var litt feig, for da er det VERDIEN av tingen man deler i to. :-P
SvarSlett