Viser innlegg med etiketten Mira. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Mira. Vis alle innlegg

søndag 6. desember 2009

Gratulerer til Kari Anne

Kari Anne gjettet gåten i går og som lovet skal jeg gjøre ekstra stas på henne her inne :-) Sjekk ut bloggen hennes . Kari Anne var instruktør - en veldig givende så dann, på Valpekurset vi gikk på i regi av Fokus Hundeskole. Hun driver med mye innen hund og hundesport, men det siste nå er at hun klarte kravene i klasse 2 Rallylydiget. Hun har en flott Rottweillertispe - Ayla - og deres hverdag og mange nyttige tips får dere på sidene hennes!

Legger inn en ny gåte også jeg, når jeg først er her;

Foruten at de selvsagt er å finne i samme ordbok, hva annet binder disse ordene sammen og gjør dem til en helt spesiell gruppe?

Flor - lime - Irak - rep - alle - mot - senga

Lykke til!

Vi har nettopp vært i HUndeskogen med Gibson, og "tante Mira" var og med i dag - så ekstra kjekt. Cora fikk rast fra seg, så nå sover hun. Vi fikk trent litt på burleken med buret i bilen - ikke helt der enda, men buret her inne funker fint! Litt båndtrening på siste del av turen, og kom-sitt på stuegulvet før vi gikk. Viktig å gjøre leksene før kurset i morgen:-).
Kakemennene er ferdig pyntet, men det ble dårlig med husvask - håndballkampene var kjekkere - og så strikker jeg genser til Odin (Pinschergutt) og vognteppe til "Lindis" sin gutt (fra Pinscherforumet). Alt er kjekkere enn å vaske hus! Nå er det middag - vi snakkes!