viser oss gjør det jo umulig å bli lei eller i dårlig humør! I tillegg får vi jo vår daglige dose av mosjon - nå er det ingen unnskyldning god nok for å sløve i sofaen etter jobb - turen må vi jo ha. Livet som hundeeier er å anbefale!
He-he - jeg er COOOOOL!
Kake fikk hun ikke - enda - denne helgen har vi nemlig vært på Agility kurs for nybegynnere i SBK-regi. Og siden det florerer med godbiter på banen der, tenkte jeg at det kanskje ble litt mye for en liten mage. Tror nok hun satte mer pris på denne helgen enn noen kake.Det var en fantastisk helg for både meg og Cora, selv om det ble lange dager og begge sine hoder og kropper kjenner nok øktene, var det så gøy! De sa på fredag at vi skulle gå bane som avslutning på søndag, og jeg hadde vel mine tvil om hvordan det skulle skje - men jammen - alle 15 hunder kom gjennom en bane med 11 hinder (inkl. noen felthinder) - ikke bare en - men to ganger. Kjempekjekke kursledere og -deltakere kombinert med et vær jeg ikke k an huske på lang tid for oktober begge dager...!!! Akkurat så gøy som jeg håpet det skulle være. Her er et knippe bilder - alle er tatt den siste timen - det var bare ikke mulig å få klemt det inn i løpet av innlæringsdagene :-)


Fra banen og hvileplassen for deltakerne
Litt action fra vår finalerunde:
Først balansebom - så 1. tunnel...

...så et hopp - før det krysses bak og over mønet...

Titt-tei - jeg tar veien utenom denne tunnelen, jeg - så spurt til mål så ørene flagrer!

Litt sliten, men like gode venner etter at runde 2 er ferdig!
Vi var så heldige at Marita (som viste seg å være nesten nærmeste nabo og dyrlege på Sandnes Smådyrklinikk) vill ta bilder av oss på banen- tusn takk. Det gjør at det ligger MANGE flere bilder på Coras side, både av oss og andre deltakere på kurset.
Nå skal vi hvile - Cora har krøpet inn i buret, som hun gjorde i går, men dette er noe vi likte begge to!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar