mandag 12. oktober 2009

Høsten kan være fin


Har vært vekke lenge og har hørt rykter om at været har vært grusomt. Derfor var det ekstra stas med de flotte høstdagene som var i helgen! Et eksempel på at jeg eksprimenterer med fotoapparatet av og til med hell ser dere her til venstre :-)

Fredag var vi på en deilig tur i Hundeskogen på Bråstein med Gibson og folkene hans - på lørdag på Hellestøstranda med innlagt skogstur. Søndagen hadde Stein og Dag seg en LAAANG sykkeltur med Cora - og hun trives godt med sykkel, men ser nå at vi bør anskaffe oss en Springer - enklere for alle da :)


Har også fått en nytt fint lilla halsbånd fra Vi2 - og endelig har jeg funnet en sele som sitter godt og avlaster bra uten å stramme! Det er en halvnome sele av merke Richo. Anbefales. Fant ikke bilde av den, men kanskje senere. Her er i hvertfall halsbåndet :-)

Her er bilder fra turene våre - det ligger flere på hjemmesiden i albumet September-Oktober.

utsikt over Figgjoelva


Cora og Gibson poserer



Ikke helt fint, men veldig IVRIG!!!


Før vi kom ned på stranda går vi gjennom en skog og over ei SVÆR mark hvor det går kyr og gjess til vanlig - derfor veldig mye spennende!

For å rekke over alt er det best å bruke HELE kroppen...og ta LAAAANGE løpeturer!




Løpe fra bølgene på stranda!



Grave!!!!

Denne helga har hun ihvertfall fått løpt så det holder - og hun stortrives med det selvsagt. Ellers har jeg fått en ganske så anseelig mengde bestillinger på strikkagensere - den siste nå er til Tia - er den grønne versjonen;





1 kommentar:

  1. Vi gleder oss til dere også kan være med å trene :-) De har jo meldt fint vær hele uka, håper de har rett siden dere skal på kurs hele helga=)
    Vannasen er rett ved der, parkerer bare der med banen å så går vi rundt. Er jo ikke noe lang tur, men passelig til å få luftet og tømt seg før trening.

    SvarSlett