
Har vært vekke lenge og har hørt rykter om at været har vært grusomt. Derfor var det ekstra stas med de flotte høstdagene som var i helgen! Et eksempel på at jeg eksprimenterer med fotoapparatet av og til med hell ser dere her til venstre :-)
Fredag var vi på en deilig tur i Hundeskogen på Bråstein med Gibson og folkene hans - på lørdag på Hellestøstranda med innlagt skogstur. Søndagen hadde Stein og Dag seg en LAAANG sykkeltur med Cora - og hun trives godt med sykkel, men ser nå at vi bør anskaffe oss en Springer - enklere for alle da :)
Har også fått en nytt fint lilla halsbånd fra Vi2 - og endelig har jeg funnet en sele som sitter godt og avlaster bra uten å stramme! Det er en halvnome sele av merke Richo. Anbefales. Fant ikke bilde av den, men kanskje senere. Her er i hvertfall halsbåndet :-)

Her er bilder fra turene våre - det ligger flere på hjemmesiden i albumet September-Oktober.

Ikke helt fint, men veldig IVRIG!!!
Før vi kom ned på stranda går vi gjennom en skog og over ei SVÆR mark hvor det går kyr og gjess til vanlig - derfor veldig mye spennende!

For å rekke over alt er det best å bruke HELE kroppen...og ta LAAAANGE løpeturer!

Grave!!!!
Denne helga har hun ihvertfall fått løpt så det holder - og hun stortrives med det selvsagt. Ellers har jeg fått en ganske så anseelig mengde bestillinger på strikkagensere - den siste nå er til Tia - er den grønne versjonen;





Vi gleder oss til dere også kan være med å trene :-) De har jo meldt fint vær hele uka, håper de har rett siden dere skal på kurs hele helga=)
SvarSlettVannasen er rett ved der, parkerer bare der med banen å så går vi rundt. Er jo ikke noe lang tur, men passelig til å få luftet og tømt seg før trening.