torsdag 22. oktober 2009

Første trening på AG-feltet

Etter kursslutt på søndag fikk vi beskjed om å ikke trene på mandagens oppsatte trening for nybegynnere - men nå er det jo torsdag - og da var det å ta turen opp igjen. Cora hadde ikke glemt det - hun var fullstendig klar over hvor vi var da bilen stoppet - og etter en liten runde rundt "Vannassen" var det "bånn gass" inn på feltet. Det var mange fra lørdagens kurs der - og mange andre - ganske så populært så det ut som!

Mønet var satt opp til noen hakk brattere - men hun spratt over uten nøling - balansen og hinderne - null problem - likedan hjulet. Tunneler var noe herk på søndag (lørdagen var de OK) - og hun ville heller springe rundt, men i dag gikk det som en lek - til og med med bue på! Vi øvde oss på slalåmen også 4 og 8 pinner - og det må vel sies at det er mer meg enn henne som trenger treningen der - hun klarer det, men føringen fra meg er vel til tider forvirrende - det skal jo gå så fort!

Gibson m/ folk var der også - og han gikk i gennom 8 pinner slalåm i dag - på egen hånd - flinke gutten! Han var en del raskere enn oss på andre baner satt opp også så jeg- men kjekt å ha en målestokk å strekke seg etter.

Har helt glemt å si at jeg har bestilt snacks herfra; http://www.mamut.net/dogsnacks/. Bestilte litt forskjellig - kyllingnakker, hjerte, grisehaler og leverbiter. Det går ned på høykant - og det var god størrelse på det, og virket ferske og gode. Og prisen er jo langt under det en får i butikkene. Ikke at jeg ville hatt de, men smaken er jo som baken :-) Anbefales pluss tror jeg hun ville sagt!

1 kommentar:

  1. Dere var kjempeflinke og det var kjekt å se dere i action.
    Takk for skryt av Gibson:) Han var flink igår, men ser vi må trene mer fokus på meg i stedet for at han bare tar noen hinder av seg selv fordi han er så gira.
    Jeg har også bestilt snacks derfra, er kjempefornøyd og det er jo så mye billigere enn i butikken :) Ha en god helg :D Jeg har arbeidshelg så det blir hvertfall ikke lange turer om formiddagen denne helga.

    SvarSlett