
Denne helgen var satt av til kurs hos Siddis Hundeskole - Hverdagslydighet del 2. Et kjempekjekt kurs både med innhold, instruktører og andre kursdeltakere - både 2- og 4-beinte! Var litt tidlig ute på søndagen - da må vi vente - kjedelig!

Vi gikk gjennom flere nyttige teknikker, så som innkalling, passeringstrenign, kinderegg-øvelsen, target og shaping (bakdelskontroll), og fikk også tips på hvordan skape gode vaner, kontakttrening og ativiseringsleker inne og ute.
I kveld skal vi av gårde på den første kurskvelden - påbygging av kurset og videre på hverdagslydighetsstien :-) Håper ikke været blir så ille som de har meldt - da er hun ikke særlig samarbeidsvillig!
Her følger masse bilder fra helgen - de er fra søndagen, lørdagen var det ikke tid eller kapasitet til å holde på med fotografering sammen med belønning, klikker bånd og øyekontakt!; De av Cora har selvfølgelig jeg ikke klart å ta selv, men Cecilie som har Frost ville dele sine med seg - takk :-). Sjekk ut Frost sin blogg da!










