Helga har fortsatt i sommerens tegn – med et fantastisk sommervær. Og selv om vi har en del materialer og stilaser +++ fra byggeprosessen på terrassen har vi hatt hatt fine ddager i sola på terrassen. Cora elsker å få legge seg ut der tidlig på morgenen og virkelig drikke inn sola.
Vi var i konfirmasjon på lørdags ettermiddag, men før det rakk vi en tur i hundeskogen med Gibson, Mira og India + folk. Deilig å gå tur i shorts og T-skjorte igjen og kjekt å få treffe “kjernen” – det var lenge siden sist. Hundene virkelig nøt turen og hverandre og vi folk fikk også drøst og snust opp nyheter siden sist. På søndag etter litt nødvendig innendørs arbeid dro vi ut på Sele/Bore. Da var klokka blitt ca midt på dagen og vi regnet med at det kom til å være en del folk, men der tok vi jamen feil. Og det var ikke rart – støvskyene sto høyt til værs fra jordene rundt. Skikkelig tørt vær + vinden som var på søndag gjorde at det var en blandet fornøyelse. Til og med Cora syntes det var litt slitsomt med den sanda som blåste og stoppet stadig for å “gni” seg i øynene. Men men, vi fikk en god runde der ute og vel hjemme igjen var vi skikkelig “sandblåste”. Vi andre hoppet i dusjen, Cora fikk bade ute. Vi har nemlig fått både varmt og kaldt utevann. Veldig kjekt. Det å dusje/bade er ikke Coras favoritt-øvelse for å si det slik, men hun var så full i sand og graps at det måtte til. Sånn så det ut – kapitulerte til slutt:
Her er litt av badeseansen på film:
Hun får også være med å leke i hagen. Se denne glade halen. Filmen ble litt kort for han som lekte måtte plutseslig snakke i telefonen, men hun tror hver gang at hun kan ta igjen denne bilen – opp og ned gressbakken vår:
Nå gleder vi oss til Rallykurs til helgen. Skal bli kjekt og sikkert slitsomt, men tror vi begge kommer til å være fornøyde når søndagen er ferdig… , ooops neida vi skal jo på RL trening på mandagen også :D yeah!
Vil til slutt hilse til Gibson på 3 års dagen hans som var på søndag! HURRA – HURRA – HURRA!!!!
hahah den dusjscenen kunne fint vore Embla sånn utenom at eg har gitt opp å vaske ho ute for ho vri seg og snur seg og eg treffer aldri med slangen :P
SvarSlettSå her er det dusjen som gjelder så ho ikkje stikk av :P
Me gleder oss og til kurs!
Takk for hilsen og tusen takk for gaven! Den fallt i smak :)
SvarSlettså kjekt med kurs til helgen,kos dere masse :-)
herligt med varmt vann ute så kan man ta dusjen utendørs, klare ikje se videoen med mobilen så den får eg se når eg komme hjem:)
Så ikke ut som dusjing var Cora sin favoritthobby nei;) Men herlig propellhale på den siste snutten der da!
SvarSlettRegner med dere har hatt en fin helg på rallykurs :)
( Nå har vi fått oss blogg også, velkommen innom til å ta en titt )
Hilsen Ane
Hei Ane;
SvarSlettSom du kanskje ser har jeg lagt dere til på blogglista mi - skal følge med dere. La inn kommentar på nest siste innlegg for jeg "fikk ikke" legge til kommentar på det siste innlegget??? Uansett fine sløyfer og bilder fra sporing!
Så hyggelig at du har lagt oss til! :)
SvarSlett( Må få en bloggliste på vår også, må bare finne ut hvordan, hehe. Men har dere på linkene imens )
Hadde glemt å "skyve" kommentarfeltet lenger ned, skylder på nybegynnerfeil:D