Velkommen; Dette er en blogg om vår herlige Pinscher jente - Cora.
søndag 13. juni 2010
Pinschertreff
I dag var det duket for Pinschertreff på SBK sin bane på Åsen. Vi var superheldige med været og det var godt oppmøte. Litt bilder fra dagen – tror de snakker for seg selv…
Dessverre er jeg ikke helt oppdatert på navn – så ingen nevnt ingen glemt :)
Skal si du er rask med å oppdatere, ser det var på høy tid med oppdatering hos meg også. Så må jeg si at jeg er imponert over hvor flinke dere er å trene :) Det var en lang liste over ting hun kan!
Ja jeg så at bildene kom to ganger, noe tull når jeg skulle laste det over. Men har ordnet opp i det nå :D
Skal si du er rask med å oppdatere, ser det var på høy tid med oppdatering hos meg også.
SvarSlettSå må jeg si at jeg er imponert over hvor flinke dere er å trene :) Det var en lang liste over ting hun kan!
Ja jeg så at bildene kom to ganger, noe tull når jeg skulle laste det over. Men har ordnet opp i det nå :D