søndag 13. juni 2010

Pinschertreff

I dag var det duket for Pinschertreff på SBK sin bane på Åsen. Vi var superheldige med været og det var godt oppmøte. Litt bilder fra dagen – tror de snakker for seg selv…

Dessverre er jeg ikke helt oppdatert på navn – så ingen nevnt ingen glemt :)

fri

 Horny-Harry

Innpåsliten

 Jeg-fant

Lytter

Mange

 Maria2

Skattejakt

 Stor-og-liten

Stor-og-liten2

Velkommenhils

1 kommentar:

  1. Skal si du er rask med å oppdatere, ser det var på høy tid med oppdatering hos meg også.
    Så må jeg si at jeg er imponert over hvor flinke dere er å trene :) Det var en lang liste over ting hun kan!

    Ja jeg så at bildene kom to ganger, noe tull når jeg skulle laste det over. Men har ordnet opp i det nå :D

    SvarSlett