Nå er pinsa over, og tross værmeldingene har det vært flott sommervær faktisk – ikke før i dag det kom litt nedbør. Hadde vel planer om hytta i pinsa, men et par i familien har ikke vært helt i slaget, og da er det ikke gøy å fryse innendørs der ute. De andre friske igjen nå, men nå har turen kommet til meg – sår hals og altfor mye snue, litt feber følger med og, men halsen er værst.
Vi har prøvd springeren flere ganger, på lørdag var alle 4 + dyret helt ut til Stokkelandsvannet i finværet – herlig. På terrassen etterpå la vi merke til at løpetiden som vi har mistenkt var i kjømda – var kommet ja! Hmmm – trodde vi var på 6 måneders-sykluser jeg, men nå altså tilbake igjen på 3,5 måned :( Ja ja – trøsten er da at vi har hele sommeren uten det å tenke på ihvertfall! kjekt å ha springer da – så får vi trim og løping, selv om det ikke er helt fritt.
Nå er det jobb igjen – og alle langhelgene brukt opp! Godt vi har høsten og ferien å se fram til da!
Så dritt med den løpetida. Da er det lenge til vi ser dere igjen :(
SvarSlettgodt dere har springeren ja så får hun løpe litt likevell :-) Får håpe syklusen blir til 6 måneders etterhvert.