Nå har påska startet.

Denne uka har jo vært kort, men allerede har vi fått mye gjort på få dager. Mandag var vi på agilitybanen med Gibson og de. Først en fri-runde på Vaulen. De fikk frest godt ut av seg da, og luftet hodene litt før de skulle "jobbe". Har ikke vært på Åsenbanen siden oktober eller så i fjor, men du så gøy det var å blåse støv av gamle "kunster". Det var vel ikke den mest intense økta, mye ble bare å få springe på "valgfrie" hinder og kose oss litt, men helt klart må vi komme oss opp dit jevnlig og strukturert - det er jo så gøy!!!
Gøy hadde jeg det og på tirsdag; da heiv jeg meg med på en Zumba time hos Elixia! Halle mann så sliten jeg ble - og det bare av å blande litt dans og aerobic, inkludert noen stakkarslige forsøk på latinohofter og "puppe-vrikk"! Søk på Zumba og du finner mye kult - og mye ukult - men fellesnevneren er at folk har det GØY - og får trent.
I dag var det litt jobb hjemmefra før vi heiv oss i turtøy med kvikklunsj og påskekake i sekken, og la i vei til Bjørndalsnuten. Været var akkurat som lovet - litt skiftende. Men de store (men få) dråpene kom ikke før vi var nesten nede igjen, så det var en grei tur. Turistforeningen har lagt ut gjestelogg på topper i distriktet - og her skriver vi oss inn i "historien":
Som dere ser var det ikke akkurat strålende sol, og det var ganske vindfullt på toppen her og, men vi måtte jo spise opp nistepakken - er jo målet og "godbiten" for å komme seg til toppen. Mens vi satt der og "tvang" ned sjokokake og Kvikklunsj fikk Cora springe og ha eget godbit-søk etter medbrakte fiskekake-biter. Når det var tomt satte hun seg misfornøyd ned og som Pinschere er - ikke så fornøyd i fuktig og vindfullt vær. Ikke lett å se, men hele hunden ristet! :D
Her et lite bevis på øreflagring ihvertfall!
God Påske alle sammen! Håper det blir en koselig en, selv om det ikke er meldt supervær!
PS. Har påskepyntet hjemmesiden også, men ikke oppdatert så mye mer denne gang...

PS. Har påskepyntet hjemmesiden også, men ikke oppdatert så mye mer denne gang...

yey! påskegøy! Og me blir gjerne med til åsen når det passer seg, for me og likte oss på banen:)
SvarSlettSåg ut som ein kjekke tur sjøl om været ikje var det beste :-) E jo lov å håpe at det kommer litt påskesol i løpet av påsken selv om det desverre ser dårlig ut :(
SvarSlett