søndag 7. mars 2010

Møte med en "ny" Pinscher!

Endelig var det tid for å ha litt friløp igjen - det er nå en måned siden løpetida startet - så vi satset på å dra ut til Hellestø. Hun har sluttet med å klenge seg på alt som står i veien, så vi var ikke spesielt nervøse. Cora var SÅÅÅÅ ivrig når hun skjønte hvor vi skulle - hele hunden ristet! Hun har jo fått løpe litt den siste uka, men ikke som hun gjør når vi er i "hundeparadis"! Ridgeback klubben har jevnlige treff på søndager - så det første vi møtte var unge og voksne RR - kult! Så plutselig så vi at det var en Pinscher til der - hmmm - vi kunne ikke dra kjensel på den - og så kommer eierne bort - like glade som oss ved å være "likesinnede" - og det var Cita (eller Sita). Jeg har bare hørt om disse via Monica til Gibson - men vet at de også bor på Sandnes - kjekt å endelig hilse på dem. Hun er en voksen dame på 3 år- fra Zepzax - også i Sverige. Kanskje det blir flere møter med de - håper jo det :-)

Turen fortsatte langs sjøkanten - og det var litt tåkete der ute - men den tar vi - betyr jo at det blir varmere i været!!! - men veldig fint å gå - og fikk en herlig vårfølelse:

Det var mer solgløtt enn det ser ut på bildene her - og faktisk ganske store bølger - en herlig tur. Litt flere bilder;

Dette er vanligvis herlige sanddyner - enda en del snø igjen...

De andre står og venter - men med øra på snei - det var noe spennende i snøen der!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar