Det var en herllig tur - ikke så kaldt - og det var mange der - utenom oss også - her er alle; Gibson, Mira, India og Cora :D
Her er menneske-gjengen...og dere kan nesten se hvor fort det går når hun graver her - herlig å få sand å grave i - ikke bare det der hvite stoffet!

Cora fant ut at hun ville bade til og med!
Enda flere bilder fra den turen i Fotoalbum på hjemmesiden.På lørdagen var vi og hentet "snop" fra dogsnacks - superkjekt og spennende;

Her på bildet ser dere et av de nye Vi2 båndene hun har fått - her er det andre;

Skal bli kjekt å komme hjem igjen i morgen til familien, ja!

Ååå så kjekt treffet såg ut, heile pinscher gjengen:)
SvarSlettOg fin fint halsbånd!
Hei og hå... nå har jeg laget en utfordring til deg som ligger på bloggen min:-)
SvarSlett