torsdag 11. februar 2010

Vinterstemning på Hellestø

Er på kurs i Bergen denne uka, så det har ikke blitt oppdateringen fra forrige helgs herlige strandtur - nesten som et lite mini-Pinscher treff:


Det var en herllig tur - ikke så kaldt - og det var mange der - utenom oss også - her er alle; Gibson, Mira, India og Cora :D
Her er menneske-gjengen...

og dere kan nesten se hvor fort det går når hun graver her - herlig å få sand å grave i - ikke bare det der hvite stoffet!

Cora fant ut at hun ville bade til og med!
Enda flere bilder fra den turen i Fotoalbum på hjemmesiden.

På lørdagen var vi og hentet "snop" fra dogsnacks - superkjekt og spennende;

Her på bildet ser dere et av de nye Vi2 båndene hun har fått - her er det andre;

Skal bli kjekt å komme hjem igjen i morgen til familien, ja!

2 kommentarer:

  1. Ååå så kjekt treffet såg ut, heile pinscher gjengen:)

    Og fin fint halsbånd!

    SvarSlett
  2. Hei og hå... nå har jeg laget en utfordring til deg som ligger på bloggen min:-)

    SvarSlett