torsdag 10. september 2009

Sykkeltur

I går var Cora med på sykkeltur for første gang. Stein tok henne med seg og syklet med å holde båndet i hånda og tilpasset farten til hennes. Vi var litt spente (eller jeg var) på hvordan dette skulle gå, men det gikk strålende - ingen plutselige stopp for å snuse som når vi går tur - hun travet lett og fint ved siden av som om hun aldri skulle ha gjort noe annet! Og da de kom hjem var mannen god og svett - Cora bare giret og veldig glad - dette var kjempegøy!!!
Så nå er det ut for å kjøpe Springer!


Til helgen skal vi som tilskuere til Orre - der er det NKK Internasjonal utstillingshelg. Lørdagen skal 4 pinschere stilles - Haifa, Junior og Otto + en til vi ikke vet hvem er. Håper Cora er såpass langt ute i løpetiden at det ikke blir problemer med å ta henne med. De verste blødningene er over - og hun er ikke fullt så klengete - så regner med det går fint :-) - og hun vil få MASSE trening på å være rolig rundt masse hunder og folk!

1 kommentar:

  1. Det hørtes kjekt ut med sykkeltur. Jeg ville prøvd å sykle litt med Gibson og, men Henning er redd at hvis vi begynner med det så vil han bare bli ennå mer energisk...
    Blir kjekt i helgå, den siste er Mahero så jeg på pinscherforumet. Håper løpetiden snart er over så vi kan gå i skogen igjen :-)

    SvarSlett