Først må jeg få vise det flotte nye bilburet til Cora. Haifa trengte det ikke lenger - så vi fikk kjøpe det - jippi!Passet akkurat inni Polo'en min. Vi har ikke brukt det til turer enda, men er sikker på hun kommer til å trives der. Hun er helt i slutten av løpetiden så om ikke mange dagene drar vi på tur for å løpe fritt igjen!Siden vi er i løpetiden dro jeg alene til NKKs utstilling på Orre på lørdagen. Der stilte Nina m/Otto, Geir&Mona m/Haifa, Espen m/Junior og Mahero fra Bergen. Møtte også Monica og Gibson der ute - han ventet i bilen til utstilling av Pinschere var ferdig - så fikk han være med på noen runder. Han var en skikkelig god ambassadør for rasen og var så god som bare han kan være. Hilste og koste selv med helt fremmede! Kjempebra
Mange folk og dyr var å se - var det bare se her - en av inngangene 5 minutter før start;
Mahero stakk av med seieren på Orre - men alle de andre gjorde også en flott figur. Hvis du vil se bilder kan du klikke her.Vi sto lenge ved AG ringen også - og lysten til å komme i gang med dette ble ikke mindre. Håper det er så kjekt (og enkelt ;-)) som det ser ut til.

Her er Marit og Ben i aksjon. Marit skal faktisk ha AG kurset for nybegynnere som jeg og Cora skal gå på . Kjekt å få hilse på henne på forhånd. Ben var super ivrig og gikk fort, men dessverre med en del riv - men han var like blid :-)
Veldig hyggelig å treffe Nina fra forumet "live" og ikke minst herlige Otto - nydelig var han! Her trener de litt før de skulle i ringen;

På søndag skulle det være NSBK utstilling på Trones skole. Siden det ligger 700 m eller så fra oss gikk jeg og Cora opp dit. Tenkte at her var det ikke fullt så mange som på Orre - og hvis hun forstyrret for mye med luktene sine ville vi bare snudd og gått hjem igjen. Det gikk fint -og hun fikk trent masse på passivitet med mye hunder og folk og pølselukt og annet snacks rundt seg. Vi ville sett når Haifa entret ringen igjen, men det var så mye forsinkelse at når kl var nesten 13 (skulle vært i ringen kl 10!) - sa vi takk for oss og ønsket de lykke til. Det gikk som på lørdagen - Mahero vant - i gruppe med kun Junior, og Haifa fikk blå sløyfe - eneste i gruppa junior tispe.
Cora fant som vanlig mye å stikke nesa si i:
Vel tilbake i skolegården var det helt greit å slappe av - de lo av meg da jeg la jakka på asfalten for at hun skulle få ligge på den, men hun roet seg ihvertfall!

Sjekk de sløve øya! Tror mer det er sola enn noe annet, men...
Ferdig og fornøyd var hun også om kvelden;

En herlig helg med MYE hundefokus!




Torsdag har Henning bursdag så om det skal passe må det bli senest i 3 tiden. Men det blir vell litt tidlig for deg tenker jeg. Ellers får vi ta det til helga :) kjekt innlegg med fine bilder :D
SvarSlett