fredag 4. september 2009

Kurs i blodspor

Henvendte meg i dag til Siddis Hundeskole for å få tips om hvbem som kjører slike kurs i dette distriktet. Cora er en "nesehund" og nesa er plantet i bakken fra vi går ut døra. tenkte derfor at dette må være en aktivitet som hun vil like - og som noen sier - så blir de ikke så opptatt av å spore når ikke "settingen" er der. Malmins Hundekurs holder til på Hommersåk og planlegger for et kurs i november - håper bare at det blir mange nok påmeldte (6 stykker) til at kurset avholdes!




Nysgjerrig liten jente!

Har oppdatert hjemmesiden med datoer og litt mer om kursets innhold for de som er interesserte.



Løpetiden går sin gang - nå er det 8 dager siden blødningene startet - og vi hpåer det er over om ikke så lenge - hun kaver mye og gnir seg inntil det meste!!!


Lurte på å benytte det fine været i dag til å ta en litt lengre skogstur i bånd - Kubbetjørn kanskje? Hun trenger noe nytt terreng - og det gjør jeg og - det er kjedelig å gå i bånd i de samme gatene ogpå de samme stiene i lengden!

1 kommentar:

  1. Så spennende med kurs i blodspor:) Hadde trodd at det var omvendt jeg at de ville bli mer opptatt av å spore uansett setting. Har du planer om å bruke det til noe eller mest for morro skyld?

    SvarSlett