Genserbestillingene begynner å bli så mange at jeg må lage lister! Kjempekjekt - og Melba lager jo god PR for de - se bare på denne prinsessa!- og Chelsea fikk jo også sin tidligere;

Sammen med resten av gjengen til Marion;

Ser ikke ut som jeg blir uten hobbyprosjekter på en stund - og det er jo bra!
Ellers er løpetida over og vil prøve å ta henne ut blant hunder igjen - Hundeskogen neste! Vi får se - hvis det blir mye stress får vi bare snu, men gleder oss - og til å få prøvd det nye bilburet!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar