De har vært supre å ha fra uka i desember vi kom hjem i fjor med Cora - ferske hunde-eiere og grønne som vi var. Mange turer og samtaler har det blitt. Cora setter pris på det, og det gjør jammen jeg også. Sjekk ut Gibsons Blogg - og de har også hjemmeside. Hun er alltid hjelpsom, og liker godt å få hilsen i gb'en og kommentarer på bloggen! Takk for et kjekt 2009 - håper vi fortsetter slik i mange år framover!
Har også lagt over bilder som jeg tok for å få noen fine til julekort med Cora - mange flere gikk rett i "bosset" - ikke lett - noen flere ligger også i albumet Jul på hjemmesiden.
Samtidig holdt ungene på med å bake og pynte pepperkaker. Her er noen "smakebiter".
Det ferdige julekortet legger jeg ut senere - det er jo noen dager igjen i desember!









