De har vært supre å ha fra uka i desember vi kom hjem i fjor med Cora - ferske hunde-eiere og grønne som vi var. Mange turer og samtaler har det blitt. Cora setter pris på det, og det gjør jammen jeg også. Sjekk ut Gibsons Blogg - og de har også hjemmeside. Hun er alltid hjelpsom, og liker godt å få hilsen i gb'en og kommentarer på bloggen! Takk for et kjekt 2009 - håper vi fortsetter slik i mange år framover!
Har også lagt over bilder som jeg tok for å få noen fine til julekort med Cora - mange flere gikk rett i "bosset" - ikke lett - noen flere ligger også i albumet Jul på hjemmesiden.
Samtidig holdt ungene på med å bake og pynte pepperkaker. Her er noen "smakebiter".
Det ferdige julekortet legger jeg ut senere - det er jo noen dager igjen i desember!










Takk for fine ord og det samme til dere :-) Vi gleder oss til maange turer neste år også :D
SvarSlettDrittlukta trengte 4 x massasje med såpe for å få bort..haha.. kan le av det nå men søren så sur jeg var tidligere. Og buret i bilen har fått seg en vask det også.
Fine bilder av Cora, og så koselige pepperkaker.
Heldige dere som har så korthåra hunder.. Da Joey bada seg i hevd en sommer for maaaaange år siden, vaska og vaska og vaska jeg ham, men hver gang han ble regnvåt ( i mange uker etterpå) kom lukten fram likevel :-S
SvarSlettHehe.. ja igår var jeg glad jeg ikke hadde langhåra hund altså. Har vasket selen til Gibson i maskinen 3 ganger nå og det er enda ikke helt vekke. Så det sitter jammen godt....
SvarSlett