Her er dagensnøtt - mange som har det slik nå i førjulstida:
Herr og fru Jensen var på vei hjem fra en handletur da Herr Jensen klagde på at varene han bar var altfor tunge.
Fru Jensen snudde seg mot mannen sin og sa: - Jeg skjønner ikke hva du klager for. Hvis du gir meg en pose, vil jeg ha dobbelt så mange som deg og hvis jeg gir deg en pose, vil vi ha like mange.
Hvor mange poser bærer de hver?
------------------------------------------

Hå hå!! Den klarte eg!! Juhu!!! Men eg skal la andre få prøve seg også :-)
SvarSlettJihoo! Vi tror att hon har 7 påsar och han har 5 påsar.
SvarSlettGratulerer til Dixie - eller Elisabeth& Patrick ;-)
SvarSlettNå begynner det jo å bli en konkurranse! Det er bare å hive seg på Kari Anne!