onsdag 16. desember 2009

Ny gåte

I går var en travel dag fra vi sto opp - til jeg var i seng rett før kl 0300! Blir en litt tung dag i dag regner jeg med, men men...Rett etter jobben fikk vi klemt inn et besøk hos veterinæren - Cora fikk den første Rabies vaksinen, så da passer det med booster rabies da vi skal ta den vanlige vaksinen. Det ikk greit det, og hun plagdes ikke noe særlig så det ut som.

Her er dagensnøtt - mange som har det slik nå i førjulstida:

Herr og fru Jensen var på vei hjem fra en handletur da Herr Jensen klagde på at varene han bar var altfor tunge.

Fru Jensen snudde seg mot mannen sin og sa: - Jeg skjønner ikke hva du klager for. Hvis du gir meg en pose, vil jeg ha dobbelt så mange som deg og hvis jeg gir deg en pose, vil vi ha like mange.

Hvor mange poser bærer de hver?

------------------------------------------

3 kommentarer:

  1. Hå hå!! Den klarte eg!! Juhu!!! Men eg skal la andre få prøve seg også :-)

    SvarSlett
  2. Jihoo! Vi tror att hon har 7 påsar och han har 5 påsar.

    SvarSlett
  3. Gratulerer til Dixie - eller Elisabeth& Patrick ;-)

    Nå begynner det jo å bli en konkurranse! Det er bare å hive seg på Kari Anne!

    SvarSlett