torsdag 10. desember 2009

I det litt "mrsmme" hjørne i dag :-)

Midt på et bord midt i et firkantet rom er det et kakestykke og i hvert sitt hjørne av rommet sitter det et troll, en heks, et spøkelse og en smart svenske. Hvem får kaken?

-----------------------------

En brunette og en blondine hopper ut fra et fly. Hvem lander først, og hvorfor?
--------------------------------------


Lykke til!

7 kommentarer:

  1. 1 er et lurespørsmål, for det finnes ikke smarte svensker ;-)

    SvarSlett
  2. He-he - og heller ikke, troll, spøkelser eller hekser!!! Gratulerer!

    SvarSlett
  3. Jo DE finnes, men ikke smarte svensker ;-)

    SvarSlett
  4. Hehe.. du e jammen god på disse du Kari Anne :-)

    SvarSlett
  5. Brunetten, for blondinen stopper for å spørre om veien..

    SvarSlett
  6. Gratla igjen Kari-Anne - vet ikke helt hva mer jeg kan si jeg :-D

    SvarSlett