tirsdag 17. november 2009

Bilder fra sporkurset

Her er noen bilder fra de siste sporene vi gikk på søndag:


Sporstart


Ulendt terreng------------- Fant det!



Langt inne i skogen-----------Rådyr er nam!


Embla og Gunn på sporstart ..og Embla med premien!


Felix er ivrig-----------------Kajsa har ferten!

1 kommentar:

  1. Se der hadde du jammen fått bilde av nokon av dei andre deltakerene og:)

    SvarSlett