Viser innlegg med etiketten Sporkurs. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Sporkurs. Vis alle innlegg

tirsdag 17. november 2009

Bilder fra sporkurset

Her er noen bilder fra de siste sporene vi gikk på søndag:


Sporstart


Ulendt terreng------------- Fant det!



Langt inne i skogen-----------Rådyr er nam!


Embla og Gunn på sporstart ..og Embla med premien!


Felix er ivrig-----------------Kajsa har ferten!