Coras Blogg
Velkommen; Dette er en blogg om vår herlige Pinscher jente - Cora.
Viser innlegg med etiketten
Sporkurs
.
Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten
Sporkurs
.
Vis alle innlegg
tirsdag 17. november 2009
Bilder fra sporkurset
Her er noen bilder fra de siste sporene vi gikk på søndag:
Sporstart
Ulendt terreng------------- Fant det!
Langt inne i skogen-----------Rådyr er nam!
Embla og Gunn på sporstart ..og Embla med premien!
Felix er ivrig-----------------Kajsa har ferten!
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)