Cora begynte forrige torsdag med sin 2. løpetid - bare 3,5 måneder etter at hun var ferdig med den første!! Håper dette bare er "startvariasjoner" og at hun ikke fortsetter å løpe så titt - for det er litt mye mas med henne - og hun peser og stresser mye. De siste dagene har hun blitt utrolig klengete - og hvis vi skulle prøvd oss på paring tror jeg det hadde vært dagene for det nå - så fort hun får sjanse til det - spretter rumpa i været :-)
Ellers er hun blitt en skikkelig TV-hund - vi så på NRK om de smarte apene på søndag - og hun lå som spikret til skjermen med ørene "på stilk" - og peip når det ble voldsomme scener - rar hund?
Sånn så vi henne så lenge programmet sto på
Sånn så vi henne så lenge programmet sto påEllers er det som vanlig - nå kun turer i bånd, men det er jo god trening - og det trengs. Har fått ny plass på AG-kurs i midten av oktober - det må vel gå!
Kveldsritualet til Cora er ganske omfattende . Og spesielt i disse dager vasker hun seg ekstra grundig. Det ser ut som hun vasker inn til beinet! Bare se her;

Hun må jo gå med tispetruse hvis hun ikke ligger i kurven sin - det går bedre nå, men de første dagene gikk hun to skritt og satte seg ned osv slik - stakkar - hun skjønte vel ikke helt hva som var galt! Skulle fått video av det -eller i dfet minste et bilde av en hund med særdeles dårlig positur, men så fort jeg prøvde smalt rumpa i bakken og hun kikket opp som å si - fri meg nå fra dette plagget - så det ble ikke noe blinkskudd av det. Men, men...
Legger fremdeles ut litt nytt på hjemmesiden også - så klikk gjerne innom og legg igjen hilsen
Kveldsritualet til Cora er ganske omfattende . Og spesielt i disse dager vasker hun seg ekstra grundig. Det ser ut som hun vasker inn til beinet! Bare se her;

Hun må jo gå med tispetruse hvis hun ikke ligger i kurven sin - det går bedre nå, men de første dagene gikk hun to skritt og satte seg ned osv slik - stakkar - hun skjønte vel ikke helt hva som var galt! Skulle fått video av det -eller i dfet minste et bilde av en hund med særdeles dårlig positur, men så fort jeg prøvde smalt rumpa i bakken og hun kikket opp som å si - fri meg nå fra dette plagget - så det ble ikke noe blinkskudd av det. Men, men...
Legger fremdeles ut litt nytt på hjemmesiden også - så klikk gjerne innom og legg igjen hilsen
Så fin blogg :-)
SvarSlettGibson er også nøye med vasken, og noen ganger ser det ut som han skikkelig knager på foten. De er så søte :)
Gibson gleder seg til tur igjen selv om det blir en stund til enda.