mandag 21. januar 2013

Tur til Dalevatn 20.01.13

IMG_3016 Nyttår er overstått – og det gikk helt fint i år også. Tenkte jo kanskje at det skulle bli litt roligere siden vi valgte å feire nyttår på hytta, men det var nok av fyrverkeri der ute også – men ganske så konsentrert rundt midnatt. Men som sagt, det gikk helt fint. Det nye året startet med litt dårlig vær og influensa i familiene, så det ble ikke så mange turer i en periode. Nå når alle er på beina igjen har vi hatt mange fine turer i skog og strand nå når vi har hatt kaldt og fint vær over lang tid. Har aldri blitt til at kameraet ble med, men på søndag husket jeg det. Hadde avtale med Cecilie og Click og lille Noah om å møtes på Dale kl 10. Herlig, frisk søndagsmorgen – og ingen andre turister. Blei en del bilder – lar de fortelle om turen jeg :):

 

 

IMG_3012

På vei oppover i skogen. Masse kjekt å utforske her

IMG_3015

Click viser veiIMG_3018

Dette synet møtte oss da vi kom fra – ca 30 minutters tur i greit terreng

IMG_3021    Jippi – hardt vann!

IMG_3019     “Hmmm – skummelt jeg tror jeg holder meg på land jeg”…

IMG_3032

“Halloooo – er vel ikke meningen å GÅ på vannet her vel!?” IMG_3035

Det gikk visst bra jo! IMG_3036 Jummy – en til godbit!

Hva – har du enda mer til meg?2013-01-20 10.53.32-4

IMG_3027

Fine Click tar en pust i bakken

IMG_3022

Godbitsøk – Click sine….

IMG_3042

På vei hjemover – en tur som kan anbefales – i nærområdet og akkurat passelig med en fint mål i enden – sommer som vinterstid. Spreke Cecilie hadde i tillegg Noah i meis, jeg syntes det var akkurat passelig med kun min egen vekt :)

I kveld er det Rallylydighetstrening på Åsen igjen – men det kapittelet får bli et eget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar