Nyttår er overstått – og det gikk helt fint i år også. Tenkte jo kanskje at det skulle bli litt roligere siden vi valgte å feire nyttår på hytta, men det var nok av fyrverkeri der ute også – men ganske så konsentrert rundt midnatt. Men som sagt, det gikk helt fint. Det nye året startet med litt dårlig vær og influensa i familiene, så det ble ikke så mange turer i en periode. Nå når alle er på beina igjen har vi hatt mange fine turer i skog og strand nå når vi har hatt kaldt og fint vær over lang tid. Har aldri blitt til at kameraet ble med, men på søndag husket jeg det. Hadde avtale med Cecilie og Click og lille Noah om å møtes på Dale kl 10. Herlig, frisk søndagsmorgen – og ingen andre turister. Blei en del bilder – lar de fortelle om turen jeg :):
På vei oppover i skogen. Masse kjekt å utforske her
Dette synet møtte oss da vi kom fra – ca 30 minutters tur i greit terreng
“Hmmm – skummelt jeg tror jeg holder meg på land jeg”…
“Halloooo – er vel ikke meningen å GÅ på vannet her vel!?”
Det gikk visst bra jo! Jummy – en til godbit!
Hva – har du enda mer til meg?
Fine Click tar en pust i bakken
Godbitsøk – Click sine….
På vei hjemover – en tur som kan anbefales – i nærområdet og akkurat passelig med en fint mål i enden – sommer som vinterstid. Spreke Cecilie hadde i tillegg Noah i meis, jeg syntes det var akkurat passelig med kun min egen vekt :)
I kveld er det Rallylydighetstrening på Åsen igjen – men det kapittelet får bli et eget.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar