tirsdag 10. januar 2012

Nytt år – nye prosjekter

Nå er vi allerede kommet ut i uke 2 i det nye året. Været har ikke skjønt det – for det fortsetter som det sluttet i fjor – mørkt og vått. Da passer det med gode håndarbeidsprosjekter i tillegg til hund :) I løpet av høsten har jeg sett at Mariusmoten har spredd seg også til hunder – og Ane med Stretto tipset om Seeme – en nettbutikk som selger kule reflekser – og også REFLEKSGARN! Syntes det var en god kombinasjon jeg, og Cora fikk Mariusgenser hvor jeg har strikket inn refleksgarnet i det hvite mønsteret. Funker fint – ser ut som hun har en spraglete sele på seg når billysene skinner på den, men hun synes ihvertfall.  Har ikke bilde av henne i den, men andre hundeeiere som så den syntes at deres hund også skulle ha en slik – så her er f.eks en Cavalier King Charles i sin. (ikke med refleks denne da…)

image

Gibson og folk fikk en Fana-kofte – bare fordi de er så greie – og Gibson så ut til å stortrives med sin:

image

image Flere bilder av Gibson ligger ute på bloggen deres, og da var det jamne en Dachs-eier som og ville ha. Kjekt det – jeg har ingen andre strikke-prosjekter for tida – så :)

Dette får være starten på det nye året – så kommer jeg tilbake med mer etterhvert

1 kommentar:

  1. Så utrolig flink du er til å strikke, kjempefine gensere :-) Forstår godt hvorfor du får forespørsler :)

    SvarSlett