tirsdag 7. juni 2011

Videoen fra gårsdagen

Gerd Marit og Cora

Takk Kari Anne for at du satset videokameraet i iet grusomt regnvær :)

5 kommentarer:

  1. dykk var jo flinke jo :)

    SvarSlett
  2. Der var den alt ja, herlig!
    Gøy å se dere på banen, flinke dere er :)

    SvarSlett
  3. Så flinke :)

    Eg klare forresten ennå ikje å logga meg inn for å kommentera google konto. Gjør du??

    SvarSlett
  4. Åh vad kul att se er på film! Vad duktiga ni är!! Det är inte dåligt att få till ett bra samarbete trots regnväder. Att ligga på asfalt är ju också en utmaning om man är pinscher. :) Bra jobbat!

    SvarSlett