Og så har vi gjort en kjip ting også idag og det er å klippe klør. Cora sitter så fint som bare det, med masse pølse som belønning.
Idag har Cora vært hos oss i tre uker og det har gått utrolig fort. Hun har etterhvert komt inn i våre vaner og vi har funnet ut hvem som bestemmer. Hun prøvde seg på å bestemme i starten, ikke over Gibson men oss. Nå er hun blitt så flink så. Da hun kom hadde hun runder rundt bordet osv for å ikke gå i buret når de skulle legge seg. Nå går hun i buret når jeg sier det, og belønning får hun så klart. Vi har vært på flere turer, trening har det blitt og masse masse kos og lek med Gibson. De har kost seg så utrolig mye sammen, og jeg er sikker på Gibson kommer til å savne henne masse når hun skal dra hjem imorgen. Gibson har hatt veldig godt av dette oppholdet han også. I starten vaktet han på tingene sine, og han hadde et par dager der han til og med vaktet på ting som ikke var noe å vakte på. Nå kan maten stå nede og de deler på det. De kan spise ben, til og med gode ben uten at det blir vakting. Og Cora får lov å snuse i buret til Gibson uten at han reagerer :-))
Vi har vært på to rallylydighetskvelder mens Cora har vært her hos oss. I mellom kurskveldene har vi trent litt hjemme. Cora har fått en mye nærmere på plass så jeg er veldig fornøyd med det. Det er bare å fortsette å terpe på det så skal det nok sitte fint. Og Gerd Marit må trene klosse med henne. Det er viktig i forhold til mange øvelser. Vi har trent litt klosse også men ikke kommet så langt på dette.
Så kommer litt bilder av det søte bursdagsbarnet :-)
Fra dagen idag:
Så litt fra resten av ukene :
Cora og Gibson på tur
Cora nyter sola mens Henning vasker bilen![[DSC_0495[2].jpg]](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEilVLqM0vw3mN2jJPdmRPswQAZXXDpvGCq21pu_xvO5QTllijMd2pf8IRR7M_CLdSO2NTDveeq47VmF475CP4MnCGDzTyz5WeZ2AEALdIWrZ_XGa4G3SSnqpynf4SM5lu2J33XOjMERpbc/s1600/DSC_0495%5B2%5D.jpg)
![[DSC_0345[2].jpg]](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiW7jdcobmp1rJt90a9QpPTBLgRDvpHYDZSRTEHNZ7ZaJmL3iMTZOktTVSdnY-zuYDOjocQRRo4htCFsAVjB3in9Cfg_b4iYbkFT-VFJRRt1TIEDUGWXC1FR8EZ5o7H4XOuvND6UemvsBc/s1600/DSC_0345%5B2%5D.jpg)
Søtaste Cora jentå
![[DSC_0203[3].jpg]](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgYFl17U4zLH4aaSp4b5neLFYd7zeAY6zoqnbAZjiu0CERDRsUGuJ2z1kBdq2Wqht1e6SC777Lxy6vXbLPbI1Z4YJUMb5i4KzKMQfKl0ELSUI2_qFfxG_YT7tSQjt-j-j7mrvzXhOkRkvg/s1600/DSC_0203%5B3%5D.jpg)
Cora har lagt seg på en av sine favorittplasser. Godstolen som ingen andre bruker
Hurra for vakre Cora!!!!
SvarSlett