tirsdag 17. august 2010

Sommerens siste dager og høstens aktiviteter

Ristelek er gøy!
Nå må vi vel si at sommeren er på hell - skolen har startet opp igjen, og det er varmt i været. Det er ofte sånn - er det ikke? At når solen endelig har fått varmet opp terreng - så er det slutt på ferien - for de fleste. Vi er jo så heldige at vi ikke har tatt ut ferien skikkelig - vi drar rundt høstferie tider. Flere detaljer er vel dumt å annonsere her :) Uansett - i den forbindelse skal Cora være hos Gibson med familie. Det har vi begyntå øve oss på - et kjapt lite besøk hos de etter en god tur i sørmarka her om dagen. Tror hun var litt sjokkert å møte Gibson på jemmebane - han var litt mer sjef der enn det som var vanlig på turer - der hun styrer showet. Men ingen uheldige situasjoner - det var bare at han var mer hjemmevant enn hun - ikke så rart kanskje? En tur i Sørmarka har vi altså hatt, og noen på Bråstein. I tillegg har vi hatt de siste to helgene på Rennesøy - hundeparadiset - og kjekt for oss voksne og. Som dere skjønner lite struktrert trening - bare kos og lek, men nå er det tilbake til hverdagen igjen, for hunder som folk. 30. august starter et 7 ukers  kurs i Rallylydighet. Her kan du lese mer om hva det går i - det er så langt jeg har kommet. Det blir sikkert mer oppdateringer på detaljer når vihar kommet i gang. Der skal både vi og Gibson og de gå - kjekt det - så får vi noen å lære og øve med. Gleder meg til det - håper bare hun er treningsvillig selv om det er nok et høstkurs for tutta! Legger ved et bilde som viser litt hvor kjekt alle har det på hyttetur: 



2 kommentarer:

  1. hmmmm nesten så en angrer på at det blei vanlig lydighetskurs istedenfor rallylydighet, men det blir nok bra det og:)
    Me har forresten en del meir ledig tid nå når den harde sommeren er over og de late studiedagene starter. Eller etter 2 sept har me mye fri før det skjer det litt av hvert for den tobeinte i dette tospannet:P
    Og heldige cora som skal på privat fereikoloni!

    SvarSlett
  2. Så kjekt at dåkken skal på rallykurs!! Det gleder eg meg veldig til å følge med på! :-) Lykke til!

    SvarSlett