I går fjernet vi stingene og Marita var fornøyd med helingen av såret og friskmeldte jenta. Litt hensyn måå vi ta i noen få dager – les ikke sykkel eller agility, men friløp er greit. Været er sommeraktig uten ¨være for steikende sol – så i dag skal jenta få løpe i skogen! Har merket den siste uka at hun har skrekkelig lyst å hilse på andre “artsfrender” – en hun på 10 meters hold får full fokus og matmora kan gjøre seg så festlig hun bare vil – det er hunder som gjelder. Piping og jamring da vi bare går forbi. Så lenge båndet er på er det ikke lek eller hilsing. Tror nok at når vi møter Gibson i skogen i dag at det kommer noen gledesbjeff!
Vi veide henne før operasjonen; 14,2 kg. 1 uke etterpå 13,6 kg – nå 2 uker etter veier hun i underkant av 13 kg – så håper at matlysten tar seg opp når aktivitetsnivået tar seg opp igjen – for 1 kg på den lille kroppen synes faktisk!
Nå er det tur om kort tid! God helg til dere alle
Å, tipper hun kommer til å storkose seg med Gibson! :-) Når man tenker på den svææære operasjonen hun tross alt har vært gjennom, helbredes hun veldig fort! Hadde det vært oss, hadde vi vært ute av drift i sikkert to måneder, minst! ;-)
SvarSlettEn inderlig god helg til dere, og jeg er sååå glad for at alt har gått godt :-)
Vad skönt att det går så bra med Cora. Nästan helt frisk. Vi har tagit en allvarlig funderare på om vi inte ska kastrera Dixie också...
SvarSlettElisabeth; Dere har jo snakket om det tidligere - og som dere nevner når hun har løpetid er hun jo ganske "daff" - men ikke skendrektig? Det var mye mer omfattende enn jeg trodde - selv om flere har nevnt på det, men det er en ganske rutineoperasjon for vet så det vil jo helst gå bra! Er veldig glad det er over!
SvarSlett