onsdag 25. november 2009

Pysa!

Måtte bare legge inn dette bildet - siden jeg måtte opp tidlig fordi en "certain someone" hund "buffet" og peip i buret sitt -og utendørs i øs-pøs regn, meg kun ikledd morgenkåpe og Crocs, helt tydelig måtte på do. Magen er snart i lage igjen, men litt av maten hun fikk i går må nok ut igjen, ja. Anyway - på søndag var jo hun med på tur til Dalsnuten med jentungen og mannen. Det var kjempekjekt syntes hun, helt til de skulle ha en liten rastepause - da var det for kaldt og kjedelig å sitte på bakken. De hadde ikke "med noe" til henne å sitte på - men i sekken lå jo dette;

'
"hmmm ikke akkurat et mykt ullteppe, men..."

Det hjalp - i hvertfal til de hadde fått hevet i seg nista og en kopp kaffe.

1 kommentar:

  1. Haha.. folie kan brukes til mye rart :-)
    Godt å lese hun er seg selv igjen. Blir lite julemat på Gibson også, han får få noe ekstra hundegodt i stedet :D

    SvarSlett