Fikk svar fra Siddis Hundeskole i dag om at vi får delta på kurset til elgen. Det var bra. Jeg tenkte det var best å spørre de om det var grit å vise snuten der siden jeg jo tror hun hadde en mild form for kennelhoste forrige helg, og de hadde kontaktet veterinær som sa at så lenge Coras form var bra kunne vi komme, men bare følge med og ta hensyn om hun skulle bli sliten (mer enn normalt). Jeg tenkte vel mer på å ikke ville smitte andre hunder, men hvis de sier OK så kommer vi :) nedlesset i godbiter og varme klær - håper været blir som det var på AG-kurset - fantastisk strålende høstvær!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar